HARVIA XENIO WIFI valdymo pulto atnaujinimo rinkinys
Aprašymas
Modernus ir stilingas HARVIA XENIO WIFI yra pirties valdymo pultas su šviečiančiais mygtukais ir durų jutikliu, kurį galima valdyti nuotoliniu būdu su mobiliuoju įrenginiu. Valdymo pultą galima prijungti prie belaidžio LAN. MYHARVIA mobilioji aplikacija leidžia nuotoliniu būdu valdyti valdymo pulto funkcijas, tokias kaip temperatūros ir drėgmės valdymas, apšvietimas ir oro vėdinimas, temperatūros kalibravimas, atminties funkcija nutrūkus elektrai, nustatytas paleidimas ir savaitės laikmačio naudojimas. Funkcijos skiriasi priklausomai nuo prie sistemos prijungtų įrenginių.
HARVIA XENIO WIFI suteikia įvairių diegimo parinkčių ir gali būti įdiegta vėliau. Rekomenduojame valdymo pultą pastatyti šalia pirties durų montuojant jį ant paviršių arba įmontuotą į sieną. Jūsų pirties patirtis tampa saugesnė dėl valdymo pulte integruoto nuotolinio paleidimo apsaugos funkcijos, kuri atpažįsta, pavyzdžiui, jei pirties durys buvo paliktos atviros arba kas nors yra pirtyje, kai suaktyvinta saugi būsena.
Valdymo skydelis leidžia lengvai ir aiškiai valdyti pirtį. Galite paleisti ir reguliuoti temperatūrą valdymo skydelio mygtukais. Ekrane esantys apšviesti mygtukai palengvina naudojimą net esant prastam apšvietimui. Stebėkite savo pirties būseną naudodami MYHARVIA mobiliąją programą arba valdymo pulto skaitmeniniame ekrane. Pirties nuotolinio paleidimo būsenos durų jutiklį galima įjungti tiesiai iš valdymo pulto.
Šis paketas leidžia nuotoliniu būdu pasiekti HARVIA XE pirties krosneles arba Harvia Xenio CX170 ir Xenio Combi CX110C valdymo blokus (pagamintus 2020 m. ar vėliau).
Techniniai duomenys
- Garantija (m.) 2
- Aukštis (mm) 110
- Plotis (mm) 85
- Gylis (mm) 24
Instrukcija
Pristatymo informacija
Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą.
Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
Pristatymo terminas
Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas. Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.
Pristatymo į namus kainos
Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.
Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.
Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.
Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.
Prekių atsiėmimas
Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).
Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.
Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.
Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
Prekių grąžinimas
Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.
Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:
1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.
2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.
3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]
Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.
Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.